انتخابی یورو 2020؛ اقتدار ایتالیا و اسپانیا تثبیت شد

تهران (پانا) –در اولین شب از هفته ششم مرحله انتخابی یورو 2020، ایتالیا و اسپانیا با کسب 3 امتیاز اقتدار خود را حفظ کردند.

کد مطلب: ۹۵۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی یورو 2020؛ اقتدار ایتالیا و اسپانیا تثبیت شد

اولین شب از هفته ششم مرحله انتخابی یورو 2020 با برگزاری 8 بازی در نقاط مختلف قاره سبز پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه 10 برگزار شد، تیم رده دومی فنلاند در جدال با ایتالیا صدرنشین گروه تن به شکست 2 بر یک داد تا برای نهمین بازی متوالی ایتالیا بتواند فنلاند را شکست دهد.

برای فنلاند در این دیدار پوکی (72 پنالتی) گلزنی کرد و ایموبیله (59) و جورجینهو (79 پنالتی) گلزنان ایتالیا بودند.

در دیگر بازی‌های این گروه، ارمنستان در دیدار با بوسنی با درخشش هنریک میختاریان آتش‌بازی راه انداخت و به پیروزی شیرین 4 بر 2 رسید و برای اولین بار در تاریخ بتواند بوسنی را شکست داد.

یونان هم مقابل تیم ته جدولی و بدون امتیاز لیختن اشتاین با تساوی یک بر یک متوقف شد. این اولین امتیاز تاریخ لیختن اشتاین در دیدار مقابل یونان بود.

با این نتایج در جدول رده‌بندی تیم‌های ایتالیا، فنلاند، ارمنستان و بوسنی به ترتیب با 18، 12، 9 و 7 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه 6 اسپانیا در گیخون مقابل تیم ته جدولی جزایر فارو به راحتی 4 بر صفر برنده شد و چهارمین برد متوالی مقابل این تیم را ثبت کرد.

برای اسپانیا در این دیدار رودریگو (13، 50) و آلکاسر (90، 3+90) گلزنی کردند.

در سایر بازی‌های گروه، رومانی در دیدار با مالت کار سختی داشت و به سختی برد یک بر صفر بدست آورد. این دومین برد متوالی رومانی مقابل مالت بود که در دومین بازی تاریخ ثبت شد.

اما در مهم‌ترین بازی این گروه، سوئد در جدال با نروژ با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو تیم برای چهارمین بازی متوالی به تساوی رضایت دهند.

با این نتایج در جدول رده‌بندی تیم‌های اسپانیا، سوئد، رومانی و نروژ به ترتیب با 18، 11، 10 و 9 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه 4، گرجستان در دیدار با دانمارک پس از 15 سال به امتیاز رسید و در حضور هوادارانش این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

سوئیس هم در اولین بازی تاریخش مقابل جبل‌الطارق کار آسانی داشت و به پیروزی 4 بر صفر رسید.

با این نتایج در جدول رده‌بندی تیم‌های ایرلند، دانمارک، سوئیس و گرجستان به ترتیب با 11، 9، 8 و 4 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار