اجرای طرح «مهر حسینی» برای تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند

تبریز (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح «مهر حسینی» در ایام محرم برای تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «مهر حسینی» برای تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند

یونس فاتح با اشاره به برگزاری طرح «مهر حسینی» در ایام محرم گفت: این طرح برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌منظور تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند در استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌ های مذهبی و همت آن عزیزان اجرا می‌شود و عزاداران حسینی می توانند با مشارکت در طرح، سهمی در تحصیل دانش آموزان محروم داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: کمک‌های مردمی در طرح «مهر حسینی» بین ۱۴ هزار و پانصد دانش آموز تحت حمایت این نهاد در استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به دانش آموزان تحت حمایت هستند.

فاتح خاطر نشان کرد: همچنین مردم نیک اندیش و عزاداران امام حسین (ع) می‌توانند با شماره‌گیری کد #3*5*041*8877* از طریق تلفن همراه نسبت به پرداخت آنی نذورات و توزیع آن بین محرومین و دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار