محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در شیراز اعلام شد

شیراز (پانا) - رئیس پلیس راهور استان فارس تهمیدات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا در شیراز را اعلام کرد و افزود: همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور خیل عظیم مردم در مساجد، حسینیه‌ها و به خصوص درحرم مطهر شاهچراغ (ع) و سیدعلاالدین(ع)، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابر خواهیم بود که دراین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک درکلیه معابر درون شهری را انجام می دهند.

کد مطلب: ۹۵۲۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در شیراز اعلام شد

سرهنگ مصطفی عباسی، ادامه داد:با توجه به زمان حضور مردم در طول روز و تردد عابران پیاده، خطر برخورد با آنها دور از انتظارنیست؛ پس لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه کنند تا شهروندان با خاطری آسوده از فیوضات معنوی استفاده کنند.

او از رانندگان خواست تا مراقب خردسالان و کهنسالان باشید؛ چرا که بیشترین تصادفات با عابران پیاده مربوط به کودکان زیر 10 سال و افراد بالای 60 سال است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس، با اشاره به اینکه، برای انتقال شهروندان از محل سکونت به مکان‌های مذهبی از سوی مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری شیراز برای همه مسیرها سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است، گفت: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی ، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند، وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف حرمین پارک کنند.

او از رانندگان خواست تا از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به حرمین شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) بنا به اهمیت مسایل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری شود.

او افزود: شهروندانی که بنا به ضرورت با موتورسیکلت شخصی به سمت حرمین حرکت می کنند فقط در مکان‌های مجازی که پلیس در نظر می گیرد نسبت به پارک موتورسیکلت خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورا را به شرح زیر اعلام کرد:

الف-مسیر میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی

ب-مسیر خیابان توحید به سمت تقاطع مشیر

پ- مسیر خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی

ت- خط ویژه خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع غدیر به سمت تقاطع پیروزی

ث- خط ویژه خیابان حضرتی جنوبی از تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)

ج- تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع) (خیابان 9 دی)

چ-سه راه آستانه در بلوار سیبویه به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)

خ- سه راه آستانه در بلوار زینبیه به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)

د-بلوار نواب صفوی به سمت دارالرحمه

ز-بلوار ابوذر غفاری به سمت دارالرحمه

و-مسیر تقاطع دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار