طرح پاکبانان محرم روزهای تاسوعا و عاشورا در ارومیه اجرا می‌شود

ارومیه(پانا)-رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: طرح پاکبانان محرم طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح پاکبانان محرم روزهای تاسوعا و عاشورا در ارومیه اجرا می‌شود

احد یوسفی افزود: در قالب این طرح، شهروندان به‌صورت داوطلبانه به پاکبانان شهری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی /دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: پس از ثبت‌نام در این طرح که تا روز تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر ارومیه ادامه دارد، لباس، سربند و کیسه‌ای به افراد علاقه‌مند داده می‌شود و این افراد حین عزاداری، زباله ها را جمع‌آوری کرده، تحویل سازمان داده و کارت شارژ می‌گیرند.

وی بیان کرد: در پایان این طرح، به قید قرعه به سه نفر از شهروندان ثبت‌نام کرده، هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ادامه داد: این طرح برای نخستین بار توسط این سازمان در سطح شهر اجرایی می‌شود که امیدواریم موفقیت آن، موجب تداوم اجرای این طرح ابتکاری شود.

یوسفی گفت: افراد علاقه‌مند می‌توانند در میدان انقلاب مقابل شهرداری ارومیه و همچنین در سازمان پسماند ابتدای خیابان حضرت ولی‌عصر (عج)/ در این طرح شرکت کنند.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است که در این روزها، دسته ها و هیئات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در خیابان امام و خیابان های منتهی به شهر حضور می‌یابند و سوگواری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار