مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:وظیفه ما تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) درجهت پرورش نسلی معتقد ومسئولیت پذیر است

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درجلسه امر به معروف ونهی از منکر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: مهم ترین هدف قیام امام حسین (ع)امر به معروف ونهی از منکر ، ظلم ستیزی وعدم سکوت در مقابل ظالم است.

کد مطلب: ۹۵۲۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:وظیفه ما تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) درجهت پرورش نسلی  معتقد ومسئولیت پذیر است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر،در این رابطه اظهار داشت: مهم ترین هدف قیام امام حسین (ع)امر به معروف ونهی از منکر ، ظلم ستیزی وعدم سکوت در مقابل ظالم می باشد ووظیفه ما تبیین ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) و استفاده از اندیشه‌های امام حسین (ع)در جهت سالم سازی جامعه وپرورش نسلی معتقد،مقید ،دین باور وخدا ترس ،مسئولیت پذیر میباشد .

او در ادامه افزود: شعار امسال هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر، نهضت حسینی ،مطالبه گری ومسئولیت اجتماعی است که به عهده قشر خاصی نیست و همه باید مسئولیت خود را در این موضوع به نحو احسن انجام دهند .

این مقام مسئول تصریح کرد:آموزش وپرورش در این حوزه باید دغدغه بیشتری داشته باشد و نگاه مسئولین به حوزه تعلیم وتربیت ،نگاه خاصی است و امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن انجام بدهیم و بتوانیم اعتماد سایر دستگاههای فرهنگی ،اجتماعی وسیاسی را به خود جلب کنیم .

در ادامه ابوالفضل اخوان معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران با وفایش به تشریح فعالیتهای حوزه پرورشی و تربیت بدنی منطقه طبق روز شمار ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار