تذکر محسن هاشمی به شهرداری درباره تکمیل نشدن پروژه‌های فرهنگی

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفته است که درباره پروژه های نیمهتمام رها شده در جنوب و مرکز شهر با وجود بازدیدهای مکرر اعضای شورای شهر و تعهد مدیران به تکمیل آن، باید گفت هنوز امیدی به بهره برداری آن نیست.

کد مطلب: ۹۵۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تذکر محسن هاشمی به شهرداری درباره تکمیل نشدن پروژه‌های فرهنگی

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به معاونت فرهنگی اجتماعی و عمرانی شهرداری تهران نیز گفت: این تذکر در رابطه با لزوم تکمیل پروژه های نیمهتمام فرهنگی، مجموعه های ارزشمند تئاتر آیینی صبا و طغرل، در مرکز و جنوب تهران است، پروژه‌هایی که بخش عمده آن اجرا و سالهاست نیمه تمام رها شده اند و با وجود بازدیدهای مکرر بنده و سایر اعضای شورای شهر و تعهد مدیران به تکمیل آن هنوز امیدی به بهره برداری آن نیست. بر حسب اطلاعات پروژه آئینی صبا با پیمانکاران به مشکل خورده است و امیدواریم هر چه سریعتر حل شود.

هاشمی تاکید کرد: اگر تعهدات شهرداری عملی شده بود این مجموعه ها می‌توانستند در محرم امسال میزبان عزاداران حسینی و سایر برنامههای فرهنگی مدیریت شهری باشند و به صورت جدی از مدیران مربوطه می‌خواهم که نسبت به تکمیل وبهره برداری از این مجموعه ها و سایر پروژههای نیمهتمام اقدام عاجل را به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار