ضرورت ایجاد کتابخانه مرکزی درشهرهای ملارد و صفادشت

ملارد (پانا) - جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ملاردبه ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه ، بخشداران و شهرداران دردفتر فرمانداری برگزار شد ،

کد مطلب: ۹۵۲۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد کتابخانه مرکزی درشهرهای ملارد و صفادشت

در این جلسه،توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارداز روند رو به رشد ارائه خدمات و فعالیتها در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد و افتتاح کتابخانه مسکن مهر و راه اندازی خودروی کتابخانه سیار در روستاها را نمونه ای از این اقدامات برشمرد .

استفاده از ظرفیت ماه محرم و تجهیز کتابخانه‌ها به کتب تخصصی از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان ملارد به آنها اشاره و مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد نیزدر این جلسه پویا و فعال بودن جلسات با موضوعات فرهنگی در سطح شهرستان ملارد را یادآور و قابل تقدیر دانست و ترویج کتاب و کتابخوانی و ساخت کتابخانه را از الزامات برای رسیدن به استانداردهای لازم در این زمینه برشمرد .

ارائه گزارش عملکرد پیرامون نهمین جشنواره کتابخانه رضوی در سال ۹۸، برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی برای ماههای محرم و صفر و گزارش مالی هزینه‌های پنج ماهه اخیر به تفکیک کتابخانه های عمومی ،تجلیل از صاحبان قلم، بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، ایستگاههای نقاشی، نمایشگاه کتاب، نشست کتابخوانی عاشورایی، شکوفه‌های حسینی و کنگره امام حسین(ع) از سایر موارد مطروحه در جلسه بود.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار