فعالیت بزرگترین آکادمی فوتبال خراسان رضوی در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - مد یر آموزش و پرورش نیشابور در آئین اختتامیه کلاس های ورزشی اوقات فراغت، در محل سالن ورزشی شهید عابدی آموزش و پرورش، از آموزش بیش از 650 دانش آموز در تابستان جاری در رشته فوتبال خبر داد و این آکادمی را بزرگترین مجموعه آموزشی فوتبال استان معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۵۲۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بزرگترین آکادمی فوتبال  خراسان رضوی در نیشابور

حسین مهرآبادی با تقدیر از تلاش های کارشناسی تربیت بدنی آموزشگاه ها به جهت راه اندازی آکادمی فوتبال و رشته های مختلف ورزشی و تلاش های مربیان مجرب و کارآزموده این مجموعه، گفت: آکادمی فوتبال آموزش و پرورش در سال پنجم فعالیت خود با هدف ترویج پویایی و نشاط در دانش آموزان و آموزش صحیح و اصولی علاقمندان به رشته های مختلف ورزشی و در راستای اهداف سند تحول بنیادین، گام های موثر و چشمگیری برداشته است که قابل ستایش و تحسین می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مجموعه آموزشی فوتبال شهید عابدی نیشابور، زیر نظر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با برگزاری دوره های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی در فضایی سالم و مفید، با برگزاری 160 مسابقه در سطوح مختلف دوره اول ابتدایی، دوره دوم ابتدایی و متوسطه ، موفق به کسب مقام های برتر شهرستان و راهیابی به مرحله استان شده است که این موضوع نشان از موفقیت این آکادمی در دوره فعالیت خود بوده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به استقبال پر شور دانش آموزان و همراهی خانواده ها، این کلاس ها را سالم ترین، باکیفیت ترین و کم هزینه ترین کلاس های ورزشی شهرستان معرفی کرد و افزود: ما در تلاش هستیم بهترین امکانات را برای ترویج و رشد فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان فراهم کنیم تا پایه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم شود.

در پایان این مراسم از تیم های برگزیده تجلیل به عمل آمد و تیم های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق مسابقات مدال های خود را دریافت کردند.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم از کلاس های آموزشی کشتی نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار