ایجاد مهد کودک ویژه نگهداری کودکان درشب های دهه محرم در مهدیه کاشمر

کاشمر(پانا)-در ابتکاری زیبابه منظور آشنایی تخصصی کودکان با امام حسین ع و نیز سهولت عزاداری والدین مهد کودک منتظران کوچک در حسینیه صاحب زمانی شهرستان کاشمر‌ تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۵۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد  مهد کودک ویژه نگهداری کودکان درشب های دهه محرم  در مهدیه کاشمر

اصغر سلیمان نژاد مسئول مهد کودک حسینیه صاحب زمانی در گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا در رابطه با هدف حسینیه از ساخت مهد کودک منتظران کوچک گفت: مهم ترین هدف فهم کودکان و نوجوانان از طرز زندگی امام حسین (ع )و دلیل دیگر آسایش عموم مردم برای عزاداری بدون اذیت کودکان است که این مشکل بسیار والدین را در تنگا قرار می داد‌ .

وی از حضور و همکاری افراد فرهنگی و طلبه در اجرای برنامه های با نشاط همراه با مسابقات و اهدای جایزه خبر داد وگفت:وسایل این مکان فقط با استقبال گرم مردم فراهم شده است که آنها فقط به صورت امانت در دسترسمان است و باید بعد از سپری شدند عاشورای حسینی به صاحبان آنها برگردانده شوند.

سلیمان نژاد افزود: امکاناتی که در این مهد کودک که در اختیار کودکان قرار دارد تلویزیون،استخر توپ،پرده خوانی محرم، پرژکتور برای پخش انیمیشن کودکانه است.

وی ادامه دا د:این مهد کودک فقط در طول محرم است و انشاءالله تلاشمان بر این است که بتوانیم این پروژه را در طول سال اجرا کنیم.

گفتنی است که سنین مجاز برای ورود به مهد کودک از ۲تا ۱۰سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار