تعامل با دانشگاه فرهنگیان سرمایه گذاری برای نسل های آینده است

اصفهان(پانا)-به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های علمی، آموزشی و فناوری و در راستای رسالت دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در تأمین و تربیت نیروی ماهر و مورد نیاز جامعه و با توجه به سیاست های کلی مندرج در نقشه جامع علمی کشور، تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان اصفهان منعقد گردید.

کد مطلب: ۹۵۲۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تعامل با دانشگاه فرهنگیان سرمایه گذاری برای نسل های آینده است

در این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تسلیت ایام محرم و خرسندی از برگزاری جلسه بیان داشت: دو مجموعه دانشگاهی رسالت های مهمی را دارند و برای دستیابی به این اهداف تعیین شده باید تعامل و همکاری ساختارمند و عملیاتی داشته باشند.

حمید رضا جوانمرد افزود: تفاهم دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان می تواند یک نقطه عطفی در تربیت نیروی انسانی توانمند باشد، در قالب این تفاهم می تواند موارد دیگر را با همراهی دو مجموعه انجام داد.توانمند سازی اساتید و تبادل هئیت علمی می تواند به ظرفیت های دانشگاه ها اضافه کند.

وی اظهار کرد: حضور ما در دانشگاه فرهنگیان به معنی اعلام آمادگی برای همکاری های مفید در راستای تربیت معلم است و تعاملات خاص و ویژه در این حوزه سرمایه گذاری برای نسل های آینده است.با تعامل راهبردی بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد تلاش می کنیم سطح علمی استان را بالاتر ببریم تا جامعه ای پر فروغ داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار