مقدمات جذب آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی به آموزش و پرورش فراهم می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در حاشیه بازدید از برگزاری دوره آموزشی" کلید بهشت" آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان ایوان از فراهم شدن مقدمات جذب آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی به آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مقدمات جذب آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی  به آموزش و پرورش فراهم  می شود

اسفندیار رستم زاد در این بازدید فعالیت آموزش دهندگان سواد آموزی را فعالیتی جهادگونه دانست که مخاطب آنها افرادی هستند که در سنین کودکی ، از سواد آموزی محروم شده اند و باید متناسب با سن و درکشان ،به آنها آموزش داد .

وی در ادامه از تلاش های اداره کل برای جذب آموزش دهندگان برای سال های آتی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با مذاکرات انجام گرفته ، ساماندهی این نیروها به نحو مطلوبی انجام گیرد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایوان بعد از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ریشه کن نمودن بیسوادی ،اقدامات موثری صورت گرفته است، به گونه ای که نرخ بیسوادی در گروه سنی (49 - 10 ) سال به کمتر از یک درصد در سطح شهرستان رسیده است .

علیرضا پناهی در ادامه شهرستان ایوان را ،یکی از شهرستان های سرآمد استان در ریشه کن نمودن بیسوادی معرفی کرد و خواستار حمایت ها و همکاری های بیشتر در این زمینه شدند تا در آینده نزدیک شاهد ریشه کن نمودن بیسوادی در سطح شهرستان باشیم .

حیدری معاون سواد آموزی اداره کل ، نیز نقش آموزش دهندگان در ریشه کن نمودن بیسوادی را بسیار حیاتی دانست و از آموزش دهندگان خواست دانش و اطلاعات فرا گرفته خود را در این دوره ها به سواد آموزان انتقال دهند تا شاهد رشد علمی جامعه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار