جذب نیرو در استانها مطابق با بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و سازمان اموراداری و استخدامی است

یزد (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : مبنای ورود و به کارگیری نیرو در آموزش و پرورش استان ، مطابق با بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور است.

کد مطلب: ۹۵۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیرو در استانها مطابق با بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و سازمان اموراداری و استخدامی است

"علیرضا مصباح فر " درگفتگو با خبرنگار پانا با اعلام این مطلب افزود: براین اساس نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش استان یزد یا از طریق پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یا استخدام آزاد از طریق ماده 28 صورت می گیرد.

"مصباح فر " افزود : رشته های تحصیلی و جنسیت نیروهای استخدامی ماده 28 نیز پس از نیاز سنجی های وزارت آموزش و پرورش از طریق اطلاعیه های مربوطه در رسانه های ارتباط جمعی اطلاع رسانی می شود.

وی در مورد ظرفیت پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز گفت : این سهمیه هر ساله بر اساس شاخص‌های مختلفی توسط وزارت آموزش و پرورش محاسبه و توزیع می گردد.

ایشان بازنشستگی نیروی انسانی تا ۴ سال آینده ، تعداد معلمان وظیفه، میزان ساعت حق‌التدریس استان ، کمبود نیروی انسانی که از طریق خرید خدمات آموزشی تامین شده‌است را از جمله این شاخص ها برشمرد.

"علیرضا مصباح فر" فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تا ۴ سال آینده ، میزان ورودی استخدامی آزاد ماده 28 و تفاوت میانگین استان با میانگین کشور در شاخص های متفاوت را از دیگر شاخص های تعیین سهمیه جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان برای هر استان دانست .

این مسئول عنوان کرد : میزان پوشش تحصیلی دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی ، نسبت دانش آموز به معلم، تراکم دانش‌آموز در کلاس و نسبت معلم به کل پرسنل ازدیگر شاخص های اختصاص سهمیه به دانشگاه فرهنگیان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار