هفتمین سوگواره دانش‌آموزی احلی من العسل در شیراز

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس، سوگواره احلی من العسل را ازجمله برنامه‌هایی دانست که در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و باهدف آشنا نمودن دانش‌آموزان با مکتب شهادت و ولایت‌پذیری انجام می‌شود تا آنها را برای مدیریت صحیح جامعه در آینده نزدیک آماده کنیم.

کد مطلب: ۹۵۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین سوگواره دانش‌آموزی احلی من العسل در شیراز

علی عسکر نجفی در سوگواره احلی من العسل که با حضور نزدیک به 700 دانش‌آموز شیرازی، به یاد رشادت‌های قاسم ابن حسن (ع) در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شد، گفت: این همایش ارزش‌هایی همچون ایثار،شهادت ،شجاعت ، وفاداری و اعتمادبه‌نفس را به دانش آموزان یادآور می‌شود.

او بابیان اینکه" از مکتب امام حسین(ع) درس‌های زیادی برای ادامه زندگی سالم و شرافتمندانه به همه ما داده ‌شده است" گفت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در رویکرد تربیت اسلامی خود به دنبال تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی دانش آموزان است و ما به دنبال این هستیم تا در جهت تحقق اهداف این سند گام‌های اساسی برداریم.

او با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مبنی بر آشنایی نوجوانان و جوانان کشور به فرهنگ عاشورایی، گفت: این‌گونه برنامه‌ها در همین راستا و باهدف آشنا نمودن دانش‌آموزان با مکتب شهادت و ولایت‌پذیری انجام می‌شود تا آنها را برای مدیریت صحیح جامعه در آینده نزدیک آماده کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس گفت: هفتمین سوگواره دانش‌آموزی احلی من العسل همزمان با سراسر کشور، در سراسر استان فارس برگزار شد و در شهر شیراز نیز حدود 700 دانش‌آموز از نواحی چهارگانه شیراز، در حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) به عزاداری پرداختند.

جهانبخش بانشی گفت: این همایش با هدف آشنا نمودن دانش آموزان با مکتب حسینی و فرهنگ عاشورایی و شناخت نقش الگویی شهدای نوجوان و جوان عاشورا همچون حضرت قاسم بن الحسن (ع) . برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار