تلاش برای اکران «بی وزنی» در پاییز

تهران (پانا) - فیلم سینمایى «بى وزنى» به کارگردانى مهدى فرد قادرى و تهیه کنندگى مرتضى شایسته به احتمال فراوان در پاییز امسال به روی پرده سینماها می آید.

کد مطلب: ۹۵۲۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای اکران «بی وزنی» در پاییز

به گزارش مشاور رسانه اى؛ «بی وزنی» اولین فیلم سینمای ایران است که تمام اتفاقات آن در یک شب عروسی اتفاق می افتد و فیلمبرداری این فیلم سال گذشته به مدت هفده جلسه و در عمارت باشکوه دانیال انجام شد.

«بی وزنی» از لحاظ فرمالیستی تجربه ای جدید در استفاده از فلش بک و فلاش فوروارد برای ایجاد جهان های موازی در سینمای ایران است و به همین دلیل مراحل فنی آن چندین ماه به طول انجامید. اخیرا با آماده شدن این فیلم سینمایی و پس از صدور پروانه نمایش ، دفتر پخش هدایت فیلم مشغول برنامه ریزى برای اکران گسترده «بی وزنی» در سینماها است.

«بى وزنى» بعنوان یک فیلم اجتماعى با قصه اى زنانه، فیلمنامه اى متفاوت دارد که فرد قادرى در راستاى نگاه منحصر به فرد خود در این اثر نیز فضایى تجربه گرا و روایتى نو در سینماى اجتماعى را به تصویر کشیده است.

«جاودانگی» اولین فیلم بلند سینمایى فرد قادرى بود که توانست در چندین جشنواره مهم جهانی حضور پیدا کند و جوایزی از اروپا و آمریکا به دست آورد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار