فولادوند: استقبال دانش آموزان از مراسم احلی من العسل بیشتر شده است

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از استقبال بینظیر دانش آموزان تهرانی از مراسم احلی من العسل خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: استقبال دانش آموزان از مراسم احلی من العسل بیشتر شده است

عبدالرضا فولادوند با حضور در مراسم احلی من العسل که در مرقد مطهر امام(ره) در حال برگزاری است، گفت: وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران هر سال این مراسم را برگزار می کنند. هدف از برگزاری این مراسم در واقع شناخت و آشنایی با قاسم بن الحسن(ع) و در راستای شناخت این سرباز کوچک امام حسین علیه السلام طراحی شده است.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه بخش بودن این نوع مراسم های مناسبتی گفت: قیام عاشورا یکی از بزرگترین پیام های تاریخ اسلام است و دانش آموزان هم از بعد شناخت با قیام امام حسین و هم اهدافی که امام حسین دنبال کردند، باید آشنایی کامل داشته باشند و برگزاری این نوع برنامه‌ها در این ایام می‌تواند آنها را بیشتر با قیام امام حسین (ع) و هدف مهم ایشان که مبارزه با ظلم است، آشنا کند.

عبدالرضا فولادوند: با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار نفر دانش آموز دعوت شدند و اکنون حدود ۵ هزار نفر دانش آموز حضور دارند، گفت: بیش از آنچه انتظار داشتیم دانش آموزان مان در این مراسم حضور دارند و این نشان می دهد تاثیر گذاری مراسم نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار