طرح هجرت روحیه جهادی را در دانش آموزان تقویت می کند

نطنز (پانا) - اجرای طرح هجرت 3 موجب شاداب سازی مدارس و همچنین موجب رشد اجتماعی، فرهنگی و حس مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۹۵۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت روحیه جهادی را در دانش آموزان تقویت می کند

با آغاز طرح هجرت بسیج دانش آموزی در شهرستان نطنز، حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه سرگرد یزدی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نطنز، عباسی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی از مدارس مجری طرح بازدید نمودند.

در این بازدید حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع )و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش گفت دانش آموزان در طرح هجرت سه در عرصه های مرمت ، بهسازی و زیبا سازی مدارس مشارکت دارند طرح هجرت در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی ، به منظور عمق بخشی داخلی و مقابله با تهاجم فرهنگی، با ایجاد شور ، نشاط و تعالی در بین دانش آموزان با به تصویر کشیدن روح تعادل و گرمی وحرارت بخشیدن به مدارس جهت آغازسال تحصیلی انجام می شود .

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نطنز یاد آور شد که اجرای طرح هجرت 3 موجب شاداب سازی مدارس و همچنین موجب رشد اجتماعی، فرهنگی و حس مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح ها در راستای کمک به زیرساخت های آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با بهره گیری از روحیات بسیجی می تواند زمینه مناسبی را برای احساس مسئولیت و روحیه کار و تلاش در میان دانش آموزان به وجود آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار