همایش شیرخوارگان حسینی در شهرری

شهرری (پانا) - همزمان بابرگزاری همایش جهانی شیر خوارگان حسینی در سراسر میهن اسلامی و سایر کشورهای جهان گردهمایی شیر خوارگان حسینی درشهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش شیرخوارگان حسینی در شهرری

در این برنامه معنوی مادران ولایتمدار به همراه فرزندان کوچک خود حضور یافتند وطبق رسم هر ساله همایش شیرخوارگان حسینی در کانون فرهنگی و هنری سمیه در شهرری برگزار شد.

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه گفت:حرکات و سکنات والدین ذهنیت و شخصیت کودکان را می سازد و تربیت فرزندانی که راه و منش اهل بیت(ع) را در پی بگیرند هدف اصلی ما است.

او در ادامه افزود:بهتر است با برگزاری این همایشها حب اهل بیت (ع)را در فرزندانمان به وجود آوریم و آن را نسل به نسل منتقل کنیم تا فرزندان از گذشته سرخ به سوی آینده ای سبز حرکت داشته و زمینه ساز ظهور باشند و باید خوبیها را ترویج کنیم نه زیبایی ظاهری را و رفتارها باید براساس نظام ارزشی دینی انجام شود،تا استحکام خانواد ه‌ها بیشتر شود.

مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: اگر فرزندان را از کودکی با دین و ارزشهای دینی پرورش دهیم معنویات دین در زندگی آنها پایدار خواهد شد و این امر سبب پیشرفت هر چه بیشتر جامعه و افراد آن می شود.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار