امام جمعه شهرک واوان : به نفوذ جبهه نفاق و شرک در مسائل اعتقادی جوانان توجه خاص داشته باشیم

اسلامشهر (پانا) - پنجمین اجتماع هیئت های دانش آموزی امام عصر (عج) جنوب غربی استان تهران ،با حضور امام جمعه شهرک واوان ،روحانیون و اعضای شورای شهردرمسجد جامع حسین بن علی(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرک واوان : به نفوذ جبهه نفاق و شرک در مسائل اعتقادی جوانان توجه خاص داشته باشیم

در این برنامه معنوی که پس ازحرکت دسته عزاداری دانش آموزی از بوستان شهدای گمنام شهرک قائمیه اسلامشهر تا مسجد جامع حسین بن علی(ع)اجرا شد،حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرک واوان (اسلامشهر)در سخنانی با گرامیداشت ایام عزای حسینی اظهار داشت:طبق روایات و سخنان بزرگان حضور در مجلس عزای امام حسین (ع) و یاران باوفایش با سلام و صلوات خداوند همراه است و مورد توجه سید الشهدا(ع) قرار میگیرد.

او در ادامه افزود:ثواب عزاداری در مجلس حسینی گویا حضور در مشعر الحرام،طواف خانه خدا و مشمول دعای پیامبر و خاندان باوفایش و خاموش کردن کینه و غرور و در یک کلام آب حیات به معنای سراسر وجود انسان را ایمان فرا خواهد گرفت،میباشد.

امام جمعه واوان تصریح کرد:در آیه 16سوره جن آمده،اگر کسی بر راه هدایت استقامت کند ما آب گوارا را بر او خواهیم نوشاند و در تفسیر آیه گفت ،راه هدایت همانا استقامت بر ولایت علی ابن ابیطالب(ع) وقبول امر به معروف و نهی از منکر اهل بیت(ع) است.

او اذعان داشت:امروز دشمنان ما علی الخصوص جبهه نفاق و شرک به نفوذ در مسائل اعتقادی جوانان ما توجه خاص دارند ،البته جوانان ما ادامه دهندگان راه حضرت قاسم ابن الحسن (ع) هستند که مرگ را شیرین تر از عسل میدانست و نمونه همین جوانان درسالهای دفاع مقدس ،دفاع از حرم حضرت زینب (س)از خود رشادت و ایثار نشان دادند.

حجت الاسلام محمدی گریزی به رنگ عوض کردن انسانها در جامعه داشت و خاطر نشان کرد: در راه نظام اسلامی و پیروی از ولایت ثابت قدم باشیم و هرروز با موضوعی رنگ عوض نکنیم که این صفت آدمهای جدا شده از حق است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار