رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: بدور از هرگونه سلیقه شخصی و سیاسی کاری در راستای توسعه استان عمل خواهم کرد

حسین پور: برای پیشبرد اهداف نیاز به هماهنگی و همراهی درون دستگاهی و برون دستگاهی داریم

یاسوج (پانا) - رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود خبر داد، بدور از هرگونه سلیقه شخصی و سیاسی کاری در راستای توسعه استان عمل خواهم کرد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: بدور از هرگونه سلیقه شخصی و سیاسی کاری  در راستای توسعه  استان عمل خواهم کرد

سالار حسین پور صبح امروز در جلسه معارفه خود که با حضور مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ماموریت و رسالتی که برای وزارت صنعت، و معدن و تجارت مشخص شده است این وزارت بیش از 50 درصد از ظرفیت اقتصادی این جامعه را بعهده دارد.

او گفت: همین موضوع بیان می کند برای پیشبرد اهداف نیاز به هماهنگی و همراهی درون دستگاهی و برون دستگاهی داریم.

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همکاران خود بیان کرد: چرخ های صنعتی، معدنی، تجاری و اقتصادی استان با دست شما می چرخد مطمعن باشید بیش از هر چیز از ظرفیت شماها استفاده خواهم کرد.

حسین پور با اشاره به اینکه صنعت، معدن و تجارت استان بخش های مختلفی دارد که باید در راستای توسعه همه این بخش ها گام برداریم، افزود: انشالله با هم یاری شما همکارانی که در دستگاهای هم خانواده و دستگاهای که در راستای توسعه اقتصاد استان فعالیت می کنند بتوانیم گام های محکم و استوار جهت پیشبرد اهداف سازمان برداریم.

حسین پور معضلات و مشکلات صنعت، معدن و تجارت استان را برشمرد و گفت: در بحث زیر ساخت ها و حوزه های گوناگون مشکلاتی داریم که آنها را حتما پیگیری می کنیم.

در حوزه اصناف ما آن حلقه گمشده ای که داریم، ایجاد شهرک ها صنفی است، باید از ظرفیت های کارگروه های مختلف از جمله کارگروه زیر بنایی و شورای برنامه ریزی استان نهایت استفاده را ببریم و هر چه سریعتر بتوانیم این واحدهای صنفی را به خارج از محدوده شهر ها انتقال بدهیم که هم رقابت ایجاد شود و هم دسترسی مردم به این صنوف راحت تر شود.

در بخش بازرگانی داخلی و حوزه تنظیم بازار 4 مولفه داریم که تا این چهار مولفه در کنار هم دیگر قرار نگیرد بازار خوبی نخواهیم نداشت.

در بخش تولید نگاه من این است که هر تولید کننده ای که به سازمان صنعت، معدن و تجارت وارد می شود به بهترین شکل ممکن مورد احترام قرار بگیرد. اگر تولید کننده ای جایی مشکل داشتنه باشند که ما بتوانیم در دستگاهای دیگر با آن همکاری کنیم شخصا همراه آنها خواهم بود.

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نبود میدان میوه و تره بار در مرکز استان را به عنوان یک مشکل بیان کرد و گفت: مسؤلیت اجرای میدان میوه و تره بار با شهرداری هاست ولی ما دست روی دست نمی گذاریم که ببینم کی شهرداری اقدام می کند. صحبت های لازم انجام شده به استاندار محترم این قول را دادم که با همکاری معاونت اقتصادی و شهرداری در اسرع وقت میدان میوه و تره بار مرکز استان را فعال کینم تا از این سردرگمی قیمت های میوه استان را نجات دهیم.

حسین پور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با عملکرد که همراه شما همکاران عزیز خواهم داشت در پیشگاه خداوند و جلوی مردم و در برابر مسؤلین شرمنده نباشیم و بدور از هرگونه سلیقه شخصی، سیاسی کاری، باند و جناح همه با هم در کنار هم در راستای توسعه صنعتی، معدنی و تجاری استان گام بر داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار