درخشش تیم ورزشی جوانان هلال احمر مازندران در مسابقات کشوری

ساری (پانا) - اعضای جوانان هلال احمر مازندران در چهارمین دوره مسابقات کشوری «بازی‌های بشردوستی» با کسب مقام برتر تیمی به مسابقات جهانی را ه یافتند. 

کد مطلب: ۹۵۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم ورزشی جوانان هلال احمر مازندران در مسابقات کشوری

اعضای جوانان هلال احمر مازندران در قالب تیم «او-اسپرت» با شرکت در چهارمین دوره مسابقات کشوری به نام «بازی های بشردوستی» که به میزبانی استان همدان برگزار شد، با کسب مقام برتر تیمی به مسابقات جهانی راه یافتند.

او-اسپرت که از مخفف واژه اوریجینال پرشین اسپرت یعنی ورزش پارسیان اصیل آمده است در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش‌های رزمی ایران و جهان در همدان پایه‌گذاری شدو در سال۱۳۸۵ توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سبک او-اسپرت شناسایی وبه رسمیت شناخته شد و آغاز به فعالیت کرد.

این بازی‌ها شامل روش های آماده ای،مهارت های سرعتی،مهارت های نمایشی، مهارت‌های ترکیبی و تعادلی،مهارت های ذهنی که با چابکی، انعطاف‌پذیری عکسپالعمل و چالاکی توام با تمرکز ورزشکاران مد نظر قرار می‌گیرد که قابلیت اجرا در تشک داخل سالن، کنار ساحل دریا، فضاهای باز و روی برف در زمستان را دارد.

لیلی احمدی معاون امور جوانان استان مازندران ضمن تبریک به کسب مقام قهرمانی کشوری و راهیابی به مسابقات جهانی اعضای دختر و پسر تیم او اسپرت استان گفت: «در چهارمین دوره مسابقات فوق که با همکاری فدراسیون او اسپرت و جمعیت هلال احمر در قالب بازی‌های بشر دوستی در استان همدان برگزار شد، اعضای جوان دختر و پسر هلال احمر مازندران با شرکت در آن مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردنکه اعضای پسر در قالب دو تیم الف و ب مقام اول و دوم واعضای دختر مقام سوم را کسب کردند و به مسابقات جهانی راه یافتند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار