توزیع لوازم التحریر با کیفیت و قیمت مناسب برای دانش آموزان در شعب ضریح آفتاب خراسان رضوی

مشهد (پانا)- مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب از توزیع لوازم التحریر با کیفیت و قیمت مناسب برای دانش آموزان در شعب ضریح آفتاب استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع لوازم التحریر با کیفیت و قیمت مناسب برای دانش آموزان در شعب ضریح آفتاب خراسان رضوی

محمدرضا بهروش مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی در سال رونق تولید و در راستای حمایت از دانش آموزان و به خصوص دانش آموزان مناطق محروم، موسسه فرهنگی هنری ضریح آفتاب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت تعاونی ناشران استان اقدام به چاپ دفاتری با کیفیت بسیار مطلوب و قیمت ارزان در 60 طرح مذهبی و ملی به تیراژ بیش از 600 هزار جلد نموده است.

وی ادامه داد: علاوه بر دفاتر فوق، دیگر لوازم التحریر مورد نیاز استفاده دانش آموزان با کیفیت مناسب و قیمت تقریبا 30 درصد ارزان تر نسبت به بازار در فروشگاه های موسسه ضریح آفتاب ارائه می شود.

بهروش تصریح کرد: طرح جلد دفاتر تولید شده براساس اهداف سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت تدوین شده و با استفاده از موضوعاتی همچون معرفی چهره های مذهبی، ادبی، فرهنگی و علمی آن منطقه، نماز، حجاب، زیارت و ظرفیت های گردشگری بومی و محلی طراحی، چاپ و توزیع شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب در ادامه از کسب عنوان رتبه دوم کشور توسط موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب در توزیع مجلات رشد خبر داد.

وی در پایان گفت: موسسه فرهنگی و هنری ضریح آفتاب در استان خراسان رضوی دارای 11 شعبه است که سه شعبه آن در شهر مشهد مقدس و مابقی در شهرستان های تایباد، تربت حیدریه، تربت جام، درگز، سبزوار، کاشمر، گناباد و نیشابور مشغول به فعالیت هستند و دفاتر و لوازم التحریر تولید داخل و با قیمت مناسب را جهت دانش آموزان عرضه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار