در گفت و گو با پانا

هفتمین سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" 16 شهریورماه در آستان مقدس سید حمزه تبریز برگزار می شود

حضور ۱۰۰۰ نفر از هیات های مذهبی دانش آموزی

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری هفتمین سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" در 16 شهریورماه در آستان مقدس سید حمزه تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" 16 شهریورماه در آستان مقدس سید حمزه تبریز برگزار می شود

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: هفتمین سوگواره دانش آموزی احلی من العسل همزمان با سراسر کشور و طبق روال سال های گذشته با حضور بیش از 1000 نفر از دانش آموزان هیات های مذهبی دانش آموزی نواحی پنج گانه تبریز و مناطق تابعه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح تا 11 و 30 دقیقه قبل از ظهر برگزار می شود و از شبکه سهند نیز به طور زنده پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم روز شنبه 16 شهریورماه مصادف با هفتم ماه محرم به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و با همکاری سازمان دانش آموزی استان، بسیج دانش آموزی استان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان، سازمان بسیج مداحان استان، صدا و سیمای استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آستان مقدس سید حمزه برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: سوگواره دانش آموزی احلی من العسل با با هدف تقویت بعد معنوی و معرفتی و بالا بردن روحیه ایثار و بلند همتی و مقاومت در بین دانش آموزان برگزار می شود و دانش آموزان در این مراسم ضمن عزاداری و سینه زنی با شهدای کربلا و به ویژه با شهید نوجوان حضرت قاسم بن الحسن تجدید پیمان می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار