با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت:

برگزاری جلسه قطبی با موضوع بررسی عملکرد شورای پروژه مهر مناطق و نواحی

زنجان (پانا) - جلسه قطبی نواحی یک و دو زنجان ،شهرستان طارم و منطقه زنجانرود به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک با موضوع بررسی عملکرد شورای پروژه مهر نواحی و مناطق مذکور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطبی با موضوع بررسی عملکرد شورای پروژه مهر مناطق و نواحی

بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل ضمن عرض تسلیت ماه محرم و ایام حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام، شخصیت امام حسین (ع) و خاندان مطهر ایشان را آیینه تمام نمای ویژگی های بارز یک انسان کامل همانند شجاعت،ایثار،ازخود گذشتگی،فداکاری و وفاداری دانست.

بهرامی در ادامه با اشاره به موفقیت های اخیر استان در کسب 150 رتبه برتر کشوری در زمینه های مسابقات علمی، فرهنگی و هنری و قرآنی توسط دانش آموزان در جشنواره‌های متعدد از جمله الگوهای برتر تدریس توسط همکاران محترم را حاصل زحمات همه همکاران برشمرد.

وی پروژه مهر را به عنوان نماد همدلی، هم افزایی، وحدت و انسجام در سطح دستگاه تعلیم و تربیت استان قلمداد کرد و گفت: «بایستی هدف غایی و نهایی همه اقدامات و تلاش‌های شورای پروژه مهر مناطق و نواحی ایجاد فضایی توام با نشاط و مفرح برای دانش آموزان در سطح مدارس باشد.»

این مقام مسئول، استفاده از ظرفیت برون سازمانی برای پیشبرد اقدامات پروژه مهر در سطح ناحیه و منطقه را لازم و ضروری دانست.

در ادامه جلسه هر یک از روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی چهارگانه استان، اهم انتظارات ،اقدامات و گزارشی از روند اجرای پروژه مهر را ارائه نمودند.

گفتنی است: «تلاش در جهت ثبت نام حداکثری دانش آموزان،صدور ابلاغ همکاران،پوشش تحصیلی به ویژه در مناطق روستایی و در بخش دختران،ساماندهی و سازماندهی نیروهای آموزشی و اجرایی،توزیع و توسعه متوازن بین رشته ای و هدایت تحصیلی از تاکیدات معاون آموزش متوسطه اداره کل استان در این جلسه بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار