جبران کمبود نیروی انسانی در اولویت برنامه‌ریزی های پروژه مهر 98 است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی فضای عمومی جامعه متحول می‌شود و با حضور دانش آموزان در سطح شهر و روستا شورونشاط خاصی در بین مردم جاری می‌شود گفت: این امر نشان از قدرت و تأثیر ویژه آموزش‌وپرورش بر همه شئون زندگی مردم و فضای عمومی جامعه است و باید قدردان این موقعیت بود.

کد مطلب: ۹۵۲۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جبران کمبود نیروی انسانی در اولویت برنامه‌ریزی های پروژه مهر 98 است

علی عسکر نجفی در سومین جلسه کارگروه پروژه مهر 98 استان،بازگشایی مدارس را اولویت اصلی کنونی آموزش‌وپرورش عنوان کرد و بر تسریع در روند آماده‌سازی کامل مدارس برای شروع سال تحصیلی تأکید کرد و گفت: گزارش‌های موجود حاکی از پیگیری‌های مطلوب کارگروه‌های مختلف اداره کل در پروژه مهر ،برای رفع موانع و مشکلات موجود برای شروع سال تحصیلی است و باید این روند باقدرت بیشتر ادامه یابد.

وی یکی از دغدغه‌های مهم آموزش‌وپرورش استان برای آغاز سال تحصیلی جدید را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری با کمبود نزدیک به 10 هزار نیروی انسانی مواجه بودیم که با پیگیری‌های انجام‌شده، بخش عمده‌ای از این کمبودها مرتفع شده و لازم است تا رفع کامل نیازهای ادارات در مناطق و شهرستان‌های استان، اقدامات مؤثر انجام شود.

نجفی با اشاره به هم‌زمانی بازگشایی مدارس با روزهای محرم و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: مراسم آغازین سال تحصیلی جدید باید با رعایت شان و منزلت ایام سوگواری سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس و به نحو شایسته در مدارس سراسر استان انجام شود .

نظارت مستمر بر روند فعالیت مدارس در شروع سال تحصیل جدید، حضور نمایندگانی از اداره کل در مراسم آغاز سال تحصیلی بر اساس برنامه زمانی بازگشایی مدارس در مناطق و شهرستان‌های استان، پی گیری تهیه و توزیع کتب درسی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف، پیش‌بینی و توزیع لوازم ورزشی و بهداشتی بین مدارس استان، رفع کمبود سخت‌افزاری مدارس استان، پی‌گیری امور ساماندهی پوشاک مدارس و سرویس مدرسه از مهم‌ترین مواردی بود که نجفی بر آن‌ها تأکید کرد.

در این جلسه مسئولان کارگروه‌های مختلف ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام‌شده ، به تشریح برنامه‌های خود برای شروع سال تحصیلی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار