با همکاری و مشارکت شهرداری،زمین برای ساخت مدرسه در ۸ نقطه قم تأمین شده است

قم (پانا) - فرماندار قم گفت: زمین برای ساخت مدرسه در ۸ نقطه در سطح شهر قم تأمین و در اختیار مسئولان آموزش و پرورش قرار گرفته است.

کد مطلب: ۹۵۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
با همکاری و مشارکت شهرداری،زمین برای ساخت مدرسه در ۸ نقطه قم تأمین شده است

مرتضی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش قم افزود: با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، این تعداد زمین در نقاطی که دارای کمبود جدی مدارس بودند، تأمین شده است که با اعتبارات دولتی و کمک خیرین ساخته خواهد شد.

وی همچنین از شناسایی ۳۷ نقطه مورد نیاز برای ساخت فضاهای آموزشی در پردیسان خبر داد و گفت: در ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در مناطق مورد نیاز، باید مدارس پسرانه و دخترانه باید همزمان ساخته شود تا مشکل و نیاز منطقه برطرف شود.

فرماندار قم با اشاره به مهاجرت گسترده به این شهر، افزایش تراکم دانش آموزان در مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه در برخی مناطق به ویژه در بافت فرسوده، اصلا زمینی برای ساخت مدارس وجود ندارد که باید در این جهت نیز برنامه ریزی داشته باشیم.

وی بر ضرورت اخذ مجوزهای لازم توسط مراکز پیش دبستانی غیرمجاز تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های بدون نظارت به کودکان، می‌تواند آثار نامطلوبی برای دانش آموزان به دنبال داشته باشد و همه این مراکز باید مجوزهای لازم را دریافت کنند.

حیدری همچنین با اشاره به اشتغال بیش از ۷۰ درصد از محصلان هنرستان ها پس از فراغت از تحصیل، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت هنرستان ها در وضعیت کنونی کشورمان، باید اهتمام ویژه ای نسبت به تجهیز و توانمندسازی هنرستان ها داشته باشیم.

شورای اسلامی شهر قم برای تأمین زمین مورد نیاز آموزش و پرورش دغدغه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر عضو شورای شهر اسلامی شهر مقدس قم نیز در این جلسه از تأمین تعدادی زمین برای ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در سطح شهر خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر قم در این رابطه دغدغه جدی داشته و برای تأمین زمین های مورد نیاز اداره کل آموزش و پرورش تلاش می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار