مشکل نشست زمین در کارگاه متروی قم برطرف شد

قم (پانا) - معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم با تأکید بر رفع مشکل و امنیت کارگاه عمرانی مترو گفت: هیچ مشکل و عکس‌العملی در محوطه تونل دیده نشده و مسیر به‌زودی بازگشایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکل نشست زمین در کارگاه متروی قم برطرف شد

سید صدرا قاسمی با اشاره به وقوع حادثه نشست زمین میدان کشاورز، اظهار داشت: نشست کارگاه عمرانی ساخت مترو قم در میدان کشاورز اوایل هفته اتفاق افتاده است.

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم با بیان جزییات حادثه، عامل این نشست را شکستگی کانال فرعی آب دانست و افزود: کارشناسان با نظارت و رصد کامل حادثه از امنیت تونل مترو خبر دادند و تأیید کردند نشست زمین سطحی بوده است.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده کانال فرعی آب شکسته شده و آب به سمت پایین در حال نشت بوده که با اجرای لوله‌های کاروگیت مشکل برطرف شده است.

وی از بازگشایی مسیر خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تعویض لوله‌ها محوطه بتن‌ریزی شده و در حال حاضر در مرحله نگهداری از بتن بوده و مسیر به‌زودی بازگشایی می‌شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم با تأکید بر رفع مشکل و امنیت کارگاه عمرانی، تصریح کرد: هیچ مشکل و عکس‌العملی در محوطه تونل دیده نشده و در این چند روز گذشته کارشناسان نظارت کامل به محل حادثه داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار