در حاشیه نشست هیأت دولت

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان فرهنگی

تهران (پانا)- وزیر آموزش و پرورش درحاشیه اولین حضورش در جلسه هیأت بعد از کسب رأی اعتماد از مجلس اولویت خود را بازگشایی مدارس اعلام کرد و وعده پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور و اوایل مهر را داد.

کد مطلب: ۹۵۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان فرهنگی

محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران در مورد مهم‌ترین برنامه‌های وزارتخانه آموزش و پرورش با تشکر از نمایندگان مجلس برای اعتماد به او اظهار کرد: «الان مهم‌ترین کار مطرح، برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است؛ چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش و تکاپو دارند تا بازگشایی مدارس، با شکوه بیشتر برگزار شود.»

او ادامه داد: «در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط بین خانه و مدرسه توجه کنیم. خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.»

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: «ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه این ارتباط کمک می‌کند فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود. »

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگاران که خواستار اعلام خبری خوش برای فرهنگیان و بازنشستگان بودند، گفت: «خبر خوب نیز این است که پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت به طور کامل پرداخت شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار