دانش آموز ایلامی برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی آوای خاک شد

ایلام (پانا) - معاوت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموز ایلامی برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی آوای خاک شد

کد مطلب: ۹۵۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز ایلامی برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی آوای خاک شد

حشمت الله اله وردی گفت: نخستین جشنواره دانش‌آموزی آوای خاک همزمان با شانزدهمین کنگره علوم خاک ایران، به همت دبیرخانه این کنگره در دانشگاه زنجان و با همکاری وزارت آموزش و پرورش از ۵ تا ۷ شهریورماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی افزود: ارتقای جایگاه فرهنگی و فراهم نمودن بستری مناسب برای دانش آموزان جهت ایفا نمودن نقش بسزای خود در حفظ خاک، از اهداف نخستین جشنواره دانش آموزی خاک است.

اله وردی ادامه داد: دانش آموزان طی فراخوانی آثار خود را در قالب؛ مقاله پژوهشی، شعر، قصه، انشا، خاطره، عکس، خوشنویسی و نقاشی تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که سارا احدی دانش آموز پایه نهم متوسطه اول شهید فهمیده شهرستان ایلام و عضو فعال و نمونه‌ی پژوهش سرای فرهیختگان در رشته انشاء به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شد.

معاون آموزش متوسطه استان در پایان با ابراز امیدواری در خصوص برگزاری اینگونه جشنواره‌های ترویجی که موجب ارتقاء سطح فرهنگی و همچنین ایفای نقش دانش آموزان در عرصه حفاظت از خاک می‌شوند، گفت: مدیران مدارس باید نسبت به ارتباط با پژوهش سرای فرهیختگان و شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد، پرورش و هدایت استعداد‌های دانش آموزان در تمام زمینه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار