رقیب‌های بسکتبال ایران در دور دوم جام جهانی مشخص شدند

تهران (پانا) – تیم ملی ایران در دور دوم جام جهانی بسکتبال باید با دو تیم از قاره‌های آسیا و آفریقا روبرو شود.

کد مطلب: ۹۵۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رقیب‌های بسکتبال ایران در دور دوم جام جهانی مشخص شدند

هفته دوم مرحله اول گروهی جام جهانی بسکتبال عصر دیروز در حالی به پایان رسید که تیم ملی بسکتبال ایران با قبول دو شکست مقابل پورتوریکو و تونس عدم صعودش به مرحله دوم را قطعی کرد و در ادامه جام باید در گروه بازنده‌ها برای کسب رده‌های هفدهم تا سی و دوم حضور داشته باشد.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال ایران در گروه N رقابت‌ها باید با دو تیم ملی آنگولا و فیلیپن بازی کند تا برای قرار گرفتن در رده‌های اول یا دوم این گروه تلاش کند. البته در گروه N یکی از تیم‌های ملی بسکتبال پورتوریکو یا تونس هم حضور خواهند داشت اما با توجه به اینکه این تیم‌ها با ایران در مرحله اول همگروه بوده‌اند، در دور دوم با هم روبرو نخواهند شد و امتیاز دور اول در جدول محاسبه می‌شود.

در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم گروه‌های چهارگانه به جدول حذفی برای کسب عناوین هفدهم تا بیست و چهارم خواهند رفت.

تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این دو بار در جام جهانی حضور داشته که در سال 2010 به رده نوزدهم رسیده و در سال 2014 در جایگاه بیستم قرار گرفته است. البته جام جهانی بسکتبال تا دوره قبلی رقابت‌ها که سال 2014 بود با حضور 24 تیم برگزار می‌شد و این اولین دوره است که 32 تیم در جام جهانی حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار