معاون علمی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران خبر داد:حمایت مالی ازطرحهای آماتور و نیمه حرفه ای کار آفرینان دانش آموزکشور

اسلامشهر (پانا) - اردوی باشگاه کار آفرینان نوجوان دختربا حمایت پژوهشسرای بصیرت ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری و سایر دستگاههای اجرایی استان در اردوگاه شهید غلامی شهرستان اسلامشهردر حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۵۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون علمی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران خبر داد:حمایت مالی ازطرحهای آماتور و نیمه حرفه ای کار آفرینان دانش آموزکشور

این اردوی دوروزه جهت دانش آموزان برگزیده جشنواره‌های ایده‌های برتر وبا هدف تربیت نسل آینده کار آفرینان نوآور کشور جهت دختران شهر و شهرستانهای استان تهران اجرا میشود.

یزدان پناه،مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در این رابطه اظهار داشت: اگر سایرارگانها و نهادها آموزش و پرورش را درجهت اجرای برنامه‌های پرورش ایده‌های خلاق یاری نمایند ،ما در مدارس با کمک مدیران و همکاران فرهنگی درشکوفایی استعدادهای درخشان از پیشرفت عالی برخوردار خواهیم بود.

حفیظی ،معاون علمی سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران هم از حمایت مالی طرحهای آماتور و نیمه حرفه ای کار آفرینان دانش آموز خبر داد و افزود:با توجه به بیانیه گام دوم رهبری با پرداخت بلا عوض وام میتوانیم چرخه ایده را به تجاری سازی تبدیل کنیم و این رایک فرصت عالی جهت تقویت مهارت آموزی در آینده کشور دانست.

محمدی معاون مدیر کل روابط عمومی بانک ملی ایران ،نیز این بانک را متعلق به همه ملت ایران میداند و خاطر نشان کرد:نگاه ما نسبت به مسئوالیتهای خود در جامعه سود آور نیست و در این راستا کانون جوانه های بانک ملی هم با هدف بالا بردن سواد اقتصادی و حمایت معنوی و مادی از کار آفرینان دانش آموز سعی در غنی سازی ظرفیتهای این عزیزان را دارد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار