مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:اگر کسی کارآفرین باشد با اشتغال‌زایی افراد دیگر را نیز به کارخواهد گرفت

اسلامشهر(پانا) - مراسم افتتاحیه اردوی باشگاه کارآفرینان نوجوان دختربا حضور مسئولین استانی در اردوگاه شهید غلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:اگر کسی کارآفرین باشد با اشتغال‌زایی افراد دیگر را نیز به کارخواهد گرفت

پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران دردرسخنانی اظهار داشت: از استعدادهای خدادادی دانش آموزان نمیشودچشم‌پوشی کنیم،لیکن مهارت آموزی باید متناسب با شغل آینده باشد تا در آینده انسانهای موفقی داشته باشیم.

او در ادامه افزود: در گذشته فرصت آزمایش و خطا گرفته روش خوب و مناسبی برای آموزش و تربیت نبود و هیچ کمکی به دنیای امروز ما نمی‌کرد،اما با تلاش دانش‌آموزان حول مهارت‌آموزی می‌توان دنیای آینده راساخت.

او در ادامه با اشاره به اینکه موضوع کارآفرینی محور یکصدمین سالگرد کنفرانس بین‌المللی کار بود ،ضافه کرد: امنیت شغلی در مهارت‌آموزی است و هر که مهارت خود را تقویت کند در آینده صاحب کسب و کار و شغل مناسب خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نخستین مکان آموزش و تربیت و استعدادیابی فرزندان را خانواده دانست و تصریح کرد: نباید اعتماد به نفس بچه‌ها را از آنها گرفت بلکه باید آن‌ا را باور کنیم ومسئولین امر باید در آموزش دانش‌آموزان این نکته را درنظر بگیرند که مهارت‌آموزی باید متناسب با بازار کار باشد وقطعاً با مهارت‌آموزی آینده کار به درستی تأمین می‌شود.

رضایی بختیاری تاکید کرد: کارآفرینی زنجیروار است و اگر کسی کارآفرین باشد با اشتغال‌زایی افراد دیگر را نیز به کار می‌گیرد و وظیفه مربیان، معلمان و خانواده‌ها را در این دانست که استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و به شناخت توانایی و استعدادهای فرزندان کمک کند که این امر سبب تقویت توانایی کار جمعی در بین آنها می‌شود.

او خاطر نشان کرد:شکوفایی استعدادها رادرپرسشگری و جستجوگری در میان نوجوان میتوان پیدا کرد و آنهارا سرکوب نکنیم و بدانیم وظیفه معلمان، مربیان و مسئولین دولتی سنگین است و به بروز استعدادها و شکوفایی آنها و به ظهور رسیدن استعدادهای نوجوان کمک می‌کند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار