آذربایجان شرقی رتبه اول غنی سازی اوقات فراغت را با ایجاد بیش از 2000 پایگاه و جذب 230 هزار دانش آموز کسب کرد

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول استان در غنی سازی اوقات فراغت با با ایجاد بیش از 2000 پایگاه و جذب 230 هزار دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی رتبه اول غنی سازی اوقات فراغت  را با ایجاد بیش از 2000 پایگاه و جذب 230 هزار دانش آموز کسب کرد

طاهر علمی در مراسم اختتامیه فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی و تربیتی ناحیه 4 تبریز در محل کانون شهید فتحیان بیان کرد: کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند گفت: این کانون ها محل امنی برای مهارت آموزی و پرکردن اقات فراغت دانش آموزان است.

وی گفت: در بحث اوقات فراغت استان آذربایجان شرقی توانسته است با ایجاد بیش از 2000 پایگاه و جذب 230 هزار دانش آموز رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل در ادامه سخنان خود به فضیلت های عزاداری در ماه محرم پرداخت و اظهارداشت: ماه محرم بهترین فرصت برای ریشه دادن به دوران کودکی است چرا که محرم بهتری زمان اجتماعی کردن کودکان در هیات های عزاداری است.

علمی گفت: اگر امروز والدین از موفقیت دانش آموزان سخن می گویند ما به خودمان می بالیم چرا که توانسته ایم بزرگترین سرمایه های جامعه را به بهترین شکل تربیت کنیم.

نقش کانون های فرهنگی تربیتی در تربیت و پرورش دانش آموزان

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: در چند سال اخیر با همت نیروهای توانمند امور تربیتی، فعالیت های ارزشمندی در معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش انجام شده است.

علیرضا ستاری گفت: کانون های فرهنگی تربیتی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش اساسی ایفا می کند و در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر هستند.

وی بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به جامعه، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی نقشه ها و برنامه های زیادی طرح ریزی کرده است و از اهداف دشمن و استکبار تغییر سبک زندگی جوانان و نوجوانان است چرا که آینده کشور در دستان شما دانش آموزان عزیز است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی می توانند محلی برای تقویت آموزه های دینی برای دانش آموزان و بازی های بومی محلی و معصون ماندن از آسیب های اجتماعی باشد.

در این مراسم گروه سرود کانون های فرهنگی و تربیتی شهید یاغچیان و شهید فتحیان سرودهای زیبایی اجرا کردند و در خاتمه از دانش آموزان فعال کانون ها تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار