برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرگزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهرانگفت: اخلاق و اخلاق مداری سرلوحه امور و محور اصلی فعالیت گزینش گران دردانشگاه آزاد اسلامی است.

کد مطلب: ۹۵۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرگزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

باحضور مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، پورمحمد به سمت مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منصوب و از خدمات محمدباقر واعظی در زمان تصدی این سمت تجلیل بعمل آمد.

سید محمود هاشمی، مدیر کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: دانشگاه مبداء همه تحولات است، به جایگاه والای دانشگاه در در جامعه اشاره و از اهمیت گزینش و گزینش گران در آن سخن گفت.

او در ادامه به رویکرد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام فعالیتهای خود و بویژه امور گزینش اشاره کرد و افزود: امروز با رویکرد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی، اهمیت گزینش بیش از پیش مورد توجه بوده و اخلاق و اخلاق مداری محور اصلی فعالیت گزینش گران در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیر کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به سیاست جابجایی گردشی مدیران گزینش بین واحدهای استان نیز پرداخت و بیان داشت: طبق سیاستها و رویکرد گزینش، مدیر گزینش هر واحد از واحد دیگر انتخاب شده و پس از چندسال، جابجایی صورت خواهد گرفت.

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این مراسم خط مشی گزینش را برگرفته از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانسته و مدیر گزینش را بعنوان مشاوری امین برای رئیس واحد و تمام ارکان دانشگاه قلمداد کرد.

پورمحمد از کارکنان اداره کل گزینش استان تهران بودو بعنوان مدیر اداره تحقیق استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به خدمت می باشد. و بصورت موقت، تصدی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را عهده دار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار