امروزه بالاترین اعتماد جامعه به معلمان است

کلات (پانا) - جلسه آموزشی و سازماندهی نیروهای محترم جدید الاستخدام مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور مدیر اداره و کارشناسان ذیربط در محل سالن جلسات آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امروزه بالاترین اعتماد جامعه به معلمان است

جلسه آموزشی و سازماندهی نیروهای محترم جدید الاستخدام مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور مدیر اداره و کارشناسان ذیربط در محل سالن جلسات آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم به معلمان جدیدالاستخدام به دستگاه تعلیم و تربیت و عرض تسلیت ایام محرم الحرام اظهار کرد:امروزه بالاترین اعتماد جامعه به معلمان است ، چرا که معلمان ارتباط مستقیم با افراد در جامعه داشته و وظیفه هدایت و تعلیم انسانها را بر عهده دارند.

معلمان باید الگوی رفتاری باشند چراکه دانش‌آموزان از معلمان الگو می‌گیرند . معلمان شخصیت‌های علمی ،دینی و معنوی هستند پس سخنان و رفتارهایشان باید به عمل تبدیل شود.
پروانه گفت:تعلیم و تربیت تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، در همین راستا با مدیران مدارس باید داشته باشید تا سیاست‌های آموزش و پرورش به درستی در مدارس اجرا شود .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت در ادامه بیان کرد ؛ با طرح و برنامه بر سر کلاس های درس حاضر شوید و در استفاده از تجارب دیگران غافل نشویم ، موضوع مشارکت ها را مد نظر قرار داده و با اولیا ، نخبگان مذهبی و دانشگاهی در ارتباط باشیم .

امروزه دانش‌آموزان بسیاری از مسائلی را که قرار است به آنها یاد بدهیم را به روش جدید و نوین می‌خواهند، با مطالعه دقیق و با قدرت کلامی بالا بر سر کلاس حاضر شوید و برای انتقال صحیح مطالب، به روز باشید.

در ادامه ابراهیمی معاون آموزشی و هر یک از کارشناسان اداری به بیان مسائل حوزه های کاری خود پرداختند و توصیه ها لازم را به معلمان جدید الاستخدام انجام دادند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار