برگزاری همایش "زینب( س)، خبرنگار کربلا " درکاشمر

کاشمر(پانا)- همایش "زینب( س)، خبرنگار کربلا " به همت امور بانوان آموزش و پرورش و با حضور مدیریت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی ، جهت خبرنگاران دختر در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش کاشمربرگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  همایش "زینب( س)،  خبرنگار کربلا "  درکاشمر

علی طاهریان مدیریت آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین ع گفت: خبرنگاران طبقه ی فرهیخته و با سواد جامعه هستندو در دنیا نقش بسیار فعالی دارند.

طاهریان ضمن اینکه نقش ژورنالیست ها و خبرنگاران را در پیگیری حقوق مردم موثر دانست گفت: شما باید برای اینکه هر چه بیشتر در کار خبرنگاری موفق باشید مطالعات غیر درسی را افزایش دهید و توصیه من این است که در ارتباط با واقعه ی عاشورا که ۴۳۰ جلد کتاب ، سی دی و بار گذاری کرده اند را بخوانید و درس بگیرید و سرمشق و الگو قرار دهید.

حجت السلام کرمانی زاده نیز کار خبرنگار را روشن گری مردم دانست و گفت: اگر می بینید که دشمنان به سمت مجالس امام حسین ع سنگ می زنند به خاطر این است که از برگزاری مراسم سوگواری و گریه بر امام حسین (ع) واهمه دارند چون گریه بر امام حسین (ع) جریان ساز است.

معاونت آموزش و پرورش نیز ضمن بیان زندگی نامه حضرت زینب (س) را قهرمان اصلی عاشورا بعد از امام حسین ع دانست و گفت: شما باید افتخار کنید که حضرت زینب س که بانوی صبر و پایداری و پیام رسان و خبرنگار جریان عاشورا است از جنس شما و یک زن است.

وی در ادامه گفت: حضرت زینب س با مدیریت بر عالم هستی به وسیله دفاع جانانه از اهل بیت و امام حسین ع در کاخ یزید با ایراد خطبه غدا و رسوا کردن یزید بزرگترین رسالت خبرنگاری و پیام رسانی خود را به سر انجام رساند.

وی در پایان از همه دختران خبرنگار و هم چنین زنان و مردان خواست که زندگی حضرت زینب س رابیشتر مطالعه کنند و ایشان را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار