ضرورت ترویج خودباوری بین دانش آموزان توسط نوجوانان نخبه

پیشوا (پانا) - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: نوجوانان نخبه پیشوا به عنوان نمونه هایی از ظرفیت علمی شهرستان باید الگوی سایر دانش آموزان بوده و خودباوری را به آنان تسری و تعمیم دهند.

کد مطلب: ۹۵۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ترویج خودباوری بین دانش آموزان توسط نوجوانان نخبه

حسین عباسی فرماندار پیشوا در جمع نخبگان دانش آموزی این شهرستان ضمن تبریک به آنان برای کسب رتبه‌های برتر کشور، اظهار داشت: افتخار آفرینی شما با تلاش مجدانه خود و با پشتیبانی و زحمات خانواده در آماده کردن فضا برای تحصیل و طی مراحل رشد علمی میسر شده است.

او در ادامه افزود: همت شما و پشتیبانی معلمان و مدیران مدارس که شما را مثل فرزندان خود می‌بینند و مسئولیت بزرگی در مدارس دارند، جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان پیشوا به جایگاه علم در زندگی انسان اشاره نمودو عنوان کرد: این علم است که بشر را به تفکر و تعقل دعوت می کند و توصیه اسلام و نبی اکرم (ص) نیز به علم آموزی است.

او با بیان اینکه هرچقدر زندگی ما عالمانه باشد هم در فردیت و هم برای نقش آفرینی در جامعه موثر خواهد بود، بیان داشت: در کنار علم اندوزی، به عنوان یک مطالبه از شما می خواهم که زندگی چند وجهی داشته باشید، چراکه توفیقات ما فردی است و وقتی اجتماعی شود تأثیراتی در جامعه خواهد داشت.

عباسی با تاکید بر نقش نوجوانان نخبه در ترویج خودباوری بین دانش آموزان ادامه داد: کشور به مدیران خلاق، مبتکر، باسواد و فرهیخته و دانشمندان نیاز دارد و شما هستید که آینده کشور را می سازید و همه چشم انتظار طلوع شما در عرصه های اجتماعی کشور هستیم تا مطلعی برای توفیقات در شهرستان باشید.

او‌تصریح کرد: با ایده پردازی و کسب علم و تجربه در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و هنری می توانید منشاء اثرات خوبی در شهرستان باشید و همه به افتخارآفرینی شما می بالند و انتظاراتی هم دارند.

فرماندار پیشوا به اهمیت خودباوری در کسب موفقیت اشاره کرد و اذعان داشت: اگر شما به همت خود به این رتبه‌ها رسیدید درواقع نمونه‌هایی از ظرفیت دانش آموزی شهرستان پیشوا هستید و باید با همت و عزم و اراده خود این خودباوری را به دیگران هم تعمیم داده و الگوی سایر دانش آموزان برای قدم گذاشتن در مسیر موفقیت باشید.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار