نشست کمیته امداد با سازمان دانش آموزی در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها

کمیته امداد بازوی قوی برای رفع دغدغه دانش آموزان و خانوداه ها در سال تحصیلی جدید است

قزوین (پانا)-جبار حسنعلی پورمدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین درنشست کمیته امداد با سازمان دانش آموزی در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها در سال تحصیلی جدید گفت:کمیته امداداهداف آموزش و پرورش را داردو بازوی قوی برای رفع دغدغه دانش آموزان و خانوداه ها در سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۹۵۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد بازوی قوی برای رفع دغدغه دانش آموزان و خانوداه ها در سال تحصیلی جدید است

حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت:مبلغی که جمع میشود نباید تنها جنبه ی مالی داشته باشد بلکه باید طوری باشد که با این حرکت دغدغه ی خانواده ها با این راه و همچنین دانش آموزان کم بشود.

حسنعلی پور افزود:ما میدانیم که کمیته امداد امام خمینی یه نهادیست که تمام و کمال اهدافش را صرف حمایت از دانش آموزان میکند .

رئیس سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد:سعی میکنیم برای کلیه مدارس بخشنامه ای از سمت مدیر کل ارسال بشود وبین معاونان پرورشی نواحی و همینطور معاونان پرورشی مدارس تا اینکه در این راستا فرهنگ سازی اتفاق بیفتد.

حسنعلی پور با وجود مشکلاتی که در پیش رو هستیم گفت :کمیته امداد همان اهداف آموزش پرورش را دارد،اینکه در واقع بازوی قوی هست تا اینکه بتوانیم دغدغه خانواده ها و دانش آموزان را رفع کند.

حسنعلی پوردر آخر گفت:سازمان دانش آموزی هر چه در توان داشته باشد اعلام آمادگی خود را با کمیته امداد در خصوص برنامه های اجرایی جشن عاطفه های سال تحصیلی سال ۹۸خواهد داشت.و سعی خواهد کرد تا این اتفاق با شکوه تر و موفق تر از سال های قبل اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار