مهر؛ شروعی همراه با امید و نشاط

معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر ناحیه هفت مشهد در مصاحبه با پانا مهر برای دانش اموزان را شروعی همراه با امید و نشاط دانست.

کد مطلب: ۹۵۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهر؛ شروعی همراه با امید و نشاط

سید محمد مهدوی اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد ستاد پروزه مهر ما کمیته های شش گانه ای عبارتند از ساماندهی ،تعمیر و تجهیز ،توجیه و تبلیغ ،تایید صلاحیت ،ارزیابی عملکرد و روز بازگشایی مدارس تشکیل داده ایم که شروع به فعالیت کرده اند و در چگونگی فعالیت کمیته ها جلسات مدونی برگزار شده تا انشالله بتوانیم دست در دست هم امسال مهری پر از شادی ،پویایی و معنویت داشته باشیم .

وی افزود :اماده سازی فضای اطراف مدارس، خط کشی ورودی خیابان های منتهی به مدارس، فضای سبز و زیبا سازی ونصب تصاویرو تمثال شهدا از جمله اقداماتی ست که که ارگان های ذی ربط برای انجام ان به اموزش و پرورش یاری می رسانند و علت همکاری این است که اموزش وپرورش و تربیت دانش کودکان و نوجوانان این کشور متعلق به نهاد خاصی نیست و همگی در جهت بهبود عملکرد ان موظف به تلاش و خدمت رسانی اند .
وی ادامه داد: جهت انجام پروژه مهر اعتبار خاصی در نظر گرفته نمی شود زیرا هر مدرسه ای م یتواند با بضاعت مالی خودش و بخصوص کمک های خیرین این طرح را اجرایی کند .در ناحیه هفت نیز کمک و جذب خیرین به حد بسیار مطلوبی رسیده است و به گونه ایست که اگر ده پروژه اجرایی داشته باشیم قطع به یقین هشت مورد ان به کمک خیرین عزیز اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار