تشکر و قدردانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از نمایندگان ملت 

تهران (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین علی عسکری بخاطر همت و توجه هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش و رأی قاطع و ارزنده ای که به آقای محسن حاجی میرزایی دادند تشکر و قدردانی کرد .  

کد مطلب: ۹۵۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکر و قدردانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از نمایندگان ملت 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تسلیت ایام محرم و سوگواری امام حسین ( ع ) و یارانش اعلام کرد : اعتماد و حمایت مجلس محترم از وزیر پیشنهادی که با رأی قاطع نمایندگان ملت همراه بود را ارج می نهم و از این کار زیبا ، سنجیده و آینده نگرانه عزیزان نماینده از صمیم دل تشکر می کنم .
عسکری گفت : رأی بالای نمایندگان ملت به آقای حاجی میرزایی پشتوانه محکمی برای سکانداران نظام تعلیم و تربیت محسوب گشته و بستر ساز اجرای برنامه های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء کمی و کیفی سیاستهای کاری این وزارت زیر بنایی و تعیین کننده کشور خواهد بود .
در ادامه حجت الاسلام عسکری اعلام کرد : درک درست دولت و مجلس از شرایط کشور و منطقه و همچنین چالشهای موجود در حوزه های آموزشی ،‌فرهنگی و اجتماعی باعث همدلی و همراهی آنان در آستانه بازگشایی مدارس، فرصت آفرین برای کشور و باعث اتحادی شد که نتیجه آن رأی اعتماد بود .
این رأی اعتماد توشه راه و قوت قلبی است برای همه دلسوزان و برنامه ریزان آموزش و پرورش و بطور قطع برای بنده و همکارانم در جهت تعامل سازنده و اثر بخش با مجلس و نمایندگان محترم و امید آفرین است .
عسکری گفت : در راستای قدردانی از این کار نمایندگان عزیز بنده و همکارانم بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد در جهت ادای امانت ، وفای به عهد ،در راستای منویات رهبری و نگاه های سازنده دولت و مجلس قدمهای استوار برداریم و امید ، انبساط و شادی را در میان فرهنگیان و دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند باعث گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار