فراخوان آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در سوگواره احلی من العسل

یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد از نوجوانان دانش آموز دعوت کرد درسوگواره "احلی من العسل " که همزمان با سراسرکشور، هفتم محرم در یزد برگزار می‌شود شرکت نمایند.

کد مطلب: ۹۵۱۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در سوگواره احلی من العسل

"علی سرداری اردکانی" در گفتگو با خبرنگار پانا از برگزاری سوگواره احلی من العسل همزمان با سراسر کشوردرروز شنبه هفتم ماه محرم درمسجد اعظم امامزاده جعفر یزد خبرداد و از هیات های عزاداری دانش آموزی دعوت کرد در این تجمع بزرگ حضور گسترده ای داشته باشند .

"سرداری اردکانی " با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برفراهم آوردن زمینه آشنائی هرچه بیشتر دانش‌آموزان و نسل نوجوانان جامعه با حماسه‌آفرینی شهدای کربلا افزود : یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف برگزاری سوگواره احلی من العسل در سراسر کشور معرفی و شناساندن شخصیت والای حضرت قاسم(ع) به جوانان و نوجوانان است .

وی با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری سوگواره احلی من العسل در استان یزد اظهار کرد: اداره کل اوقاف وامورخیریه ، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ، سازمان بسیج دانش‌آموزی، تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی و مدیران مدارس در اجرای هرچه باشکوه و گسترده این همایش با اداره کل آموزش وپرورش همکاری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار