دبستان فضیلت ارومیه؛ میزبان آیین استانی شکوفه ها و غنچه ها

ارومیه(پانا)-معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: امسال آیین استانی شکوفه ها و غنچه ها بمیزبانی دبستان فضیلت ناحیه دو ارومیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان فضیلت ارومیه؛ میزبان آیین استانی شکوفه ها و غنچه ها

«میرصادق جامعی» صبح امروز در جلسه هماهنگی آیین استانی زنگ شکوفه‌ها و غنچه ها اظهار داشت: این دو آیین ویژه دانش آموزان پایه اول و نوآموزان پیش دبستانی است که امسال روز 31 شهریور به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین روز آغاز مدرسه و حضور نوآموزان در مدرسه از روزهای پر خاطره و بیادماندنی برای آنهاست، افزود: رویکرد برنامه های این روز باید نوآموز محور باشد.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: سالتحصیلی گذشته تعداد 46هزار و 109 نوآموز پیش دبستانی در سطح استان وجود داشت که پیش بینی می شود امسال به تعداد 50هزار نوآموز افزایش یابد.

جامعی ادامه داد: سالتحصیلی گذشته تعداد 61هزار و 455 دانش آموز کلاس اولی در سطح استان وجود داشت که پیش بینی می شود امسال به تعداد 62هزار دانش آموز افزایش یابد.

این مقام مسئول گفت: هدف از برپایی آیین زنگ شکوفه‌ها و غنچه ها ایجاد فضای پرشور و هیجان برای نوآموزان، ایجاد انگیزه و علاقه برای حضور در مدرسه، آشنایی مقدماتی در نوآموزان با محیط و فضای کلاس و قوانین و مقررات مدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار