حجم ابلاغی سواد آموزی در آذربایجان غربی بیش از ۳۵ هزار نفر است

ارومیه(پانا)-معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حجم ابلاغی سواد آموزی در استان برای سالجاری بیش از ۳۵ هزار نفر است.

کد مطلب: ۹۵۱۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حجم ابلاغی سواد آموزی در آذربایجان غربی بیش از ۳۵ هزار نفر است

علی اکبر صمیمی گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۳ نفر در دوره سواد آموزی، هشت هزار و ۸۷۵ نفر دوره تحکیم و هشت هزار و ۷۱۵ نفر در دوره انتقال هستند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی در مجموع شاخص های ارزیابی سالانه رتبه خوب و قابل تقدیر را در سال 97 کسب کرده است.

صمیمی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی امسال به تعداد 54 مرکز افزایش می یابند گفت: یادواره شهدای سوادآموزی برای تعداد 6 شهید حوزه سوادآموزی در سال 97 برگزار شد.

وی اظهار داشت: تعداد 32 جلسه با دستگاه های عضو طرح شتاب بخشی سوادآموزی بمنظور شناسایی و جذب بیسوادان دستگاه ها در سال 97 صورت گرفت.

وی گفت: حضور در جلسات مدیران مناطق 24 گانه استان بمنظور توجیه و تبیین سیاست شناسایی و جذب اولیای بیسواد، برگزاری دوره تربیت مدرس شهرستانی برای 36 نفر بمنظور ارتقای کیفیت آموزش از فعالیت های این بخش می باشد.

صمیمی بیان کرد: در ارزیابی دستگاه های موثر در حوزه سوادآموزی به ترتیب اداره کل زندان ها،کمیته امداد و امور عشایر رتبه های اول تا سوم را در سال 97 کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار