معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

توانمندسازی مدرسان دوره‌های سوادآموزی

کرمانشاه(پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: توانمندسازی مدرسان دوره‌های سوادآموزی ویژه شهرستان‎‌ها، نواحی و مناطق برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی مدرسان دوره‌های سوادآموزی

هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی های خاص و بر اساس اسناد بالادستی به منظور افزایش سطح توانایی‌های علمی و حرفه‌ای جامعه هدف، آموزش و توانمندسازی مدرسان دوره‌های سوادآموزی ویژه شهرستان‌ها، نواحی و مناطق برگزار و پیگیری می‌شود.

وی افزود: آموزش مدرسان شهرستانی با حمایت‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی ونیروی انسانی‌‎‌ اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در مورخ پنجم تا هفتم شهریور ماه سال جاری در پژوهش‌سرای آموزش و پرورش ناحیه یک و توسط مدرسان کشوری آموزش دیده برگزار گردید و این فرآیند در روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه ادامه می‌یابد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: دوره توانمندسازی مذکور در 40 ساعت و با سرفصل‌های مشخص(روش تدریس فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، علوم اجتماعی و فرهنگ اسلامی) انجام می‌پذیرد و مدرسان پس از گذراندن آموزش‌های لازم به صورت فصلی به آموزش دهندگان فعال بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی موضوعات دروسی که در تدریس آنها ضعیف هستند به مدت 4 ساعت در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزش‌های لازم را منتقل و تدریس می‌کنند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه در سالن جلسات اداره کل مورخ 14 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار