در گفت و گو با پانا

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اعضای تیم فوتسال دانش آموزی از درون المپیاد های ورزش درون مدرسه ای انتخاب شدند

چین، اندونزی و تایلند رقبای اصلی ما بودند

تبریز (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: می توان یکی از عوامل موثر در کسب  موفقیت تیم فوتسال دانش آموزی در رقابت های آسیایی را برگزاری المپیادهای ورزش درون مدرسه ای و فعالیت های کانون های ورزش دانش آموزی عنوان کرد که این نفرات از درون این مسابقات انتخاب شده اند.

کد مطلب: ۹۵۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اعضای تیم فوتسال دانش آموزی از درون المپیاد های ورزش درون مدرسه ای انتخاب شدند

مجید بهرامی در حاشیه آیین استقبال از تیم فوتسال دانش آموزی آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز که عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را کسب کرد در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: تیم فوتسال دانش آموزی استان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اولین دوره مسابقات آسیایی دانش آموزان در شهر بانکوک تایلند شرکت کرد.

وی ادامه داد: این رقابت ها سوم تا 11 شهریور ماه برگزار شد و تیم دانش آموزی استان توانست در بین 7 تیم شرکت کننده مقام قهرمانی با برد تیم میزیان در فینال مسابقات را کسب کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و تیم های اندونزی، چین و مالزی بسیار آماده بودند , برای قهرمانی آمده بودند و تیم تایلند نیز سطح آمادگی خوبی داشت و همچنین از امتیاز میزبانی برخوردار بود و رقابت سختی را در فینال با این تیم داشتیم ولی خوشبختانه تیم استان به عنوان نماینده کشورمان، بسیار آماده تر از آن ها بود و توانست کاپ قهرمانی را کسب کند.

بهرامی در خصوص عوامل موفقیت تیم بیان کرد: چون شاکله اصلی این تیم از استان آذربایجان شرقی بود، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان حمایت های زیادی از ما کردند و از طرفی هم می توان یکی دیگر از عوامل موثر در کسب عنوان موفقیت را برگزاری المپیادهای ورزش درون مدرسه ای و فعالیت های کانون های ورزش دانش آموزی عنوان کرد که این نفرات از درون این مسابقات انتخاب شده اند.

وی افزود: افراد انتخابی بر اساس تکنیک و تاکنیک های فردی و میزان آمادگی جسمانی توسط کادر فنی متخصص انتخاب شده اند و به مدت 4 ماه در اردو زیر نظر بهترین مربیان تمرین کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: امسال اولین دوره مسابقات آسیایی دانش آموزان برگزار شد و سه سال پیش نیز تیم فوتسال دانش آموزی استان که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی شرکت کرده بود توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

بهزاد رسولی،حسین فعله‌گری، بلال اسماعیلی، محمد شکری، میثم باقری، امیرحسین زینلی، سینا بصیرانی، سجاد بخشیان، سجاد هاشم‌پور، محمدهادی یوسفی، محمد صادقی و مهدی‌یاری نیز بازیکنان تیم فوتسال ایران در مسابقات دانش‌آموزی تایلند بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار