آیین اختتامیه نخستین لیگ استانی نانوفناوری دانش آموزان ایلامی برگزارشد

ایلام _(پانا) معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام در آیین اختتامیه لیگ استانی نانو دانش آموزی آشنایی دانش آموزان مقطع متوسطه با علوم و فناوری نانو و تقویت خلاقیت را از اهداف اساسی برپایی این لیگ عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه  نخستین لیگ استانی نانوفناوری دانش آموزان ایلامی برگزارشد

حشمت الله اله وردی گفت: لیگ استانی نانو با هدف آشنایی دانش آموزان متوسطه با علوم و فناوری نانو ، تقویت خلاقیت ، نوآوری ، آشنایی با روش های تحقیق و پژوهش و ارتقاء روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری در قالب فعالیت های گروهی در تابستان امسال برای اولین بار در کشور به همت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: این لیگ با حضور پنج تیم ژنوم ، سخت کوشان ، نانوپژوهان ، نوین و ACTNano در قالب تیم های پنج نفره برگزار شد و در پایان شش هفته برگزاری لیگ با رقابت های حساس تیم نانوپژوهان با کسب امتیاز 402 مقام اول ، تیم سخت کوشان با کسب امتیاز 360 در مقام دوم و تیم نوین جوان ترین تیم رقابت ها با کسب امتیاز 340 مقام سوم را از آن خود کردند.

اله وردی افزود: پژوهش سرا با هدف شکوفایی و کشف استعدادهای دانش آموزی تاسیس شده اند و حضور دانش آموزان نوید بخش آینده ای موفق برای آنان است.

در پایان این آیین از برترین های لیگ استانی و غلامی تنها مدال آور تاریخ ساز المپیاد کشوری نانوفناوری با حضور رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان،مدیریت پژوهش سرای دانش آموزی ونماینده گروه تحقیق و پژوهش با اهدای تندیس ، حکم قهرمانی ، مدال و جایزه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار