مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

توجه ویژه به ساحت دینی ، اخلاقی و مذهبی برنامه های آموزش و پرورش است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین مسیر اصلی آموزش و پرورش کشور قرار دارد،گفت: برهمین اساس توجه ویژه به ساحت دینی ، اخلاقی و مذهبی برنامه های آموزش و پرورش استان شده است.

کد مطلب: ۹۵۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به ساحت دینی ، اخلاقی و مذهبی برنامه های آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه سند تحول بنیادین مسیر اصلی آموزش و پرورش کشور قرار دارد،گفت: برهمین اساس توجه ویژه به ساحت دینی ، اخلاقی و مذهبی برنامه های آموزش و پرورش استان شده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: معلمان ما باید امروز تربیت همه ساحتی را در دستور کار خود قرار دهند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود :اگر بنا داریم براساس این سند به سمت تعلیم و تربیت تمام ساحتی حرکت کنیم باید به ساحت تربیتی، اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان نگاه ویژه ای داشته باشیم ، توجه به مفاهیم قرآنی و توسعه و بسط این برنامه ها زیربنای توجه به این ساحت است.

رحمانی تاکید کرد: باور ما این است توجه به قرآن و برنامه های دینی ما را به سمت کمال سوق می دهد و برای این که بتوانیم نسلی اخلاق مدار و دیندار تربیت کنیم باید توجه دانش آموزان را به مسائل قرآنی جلب کنیم.

رحمانی تاکید کرد : باید به آموزهای دینی بیش از پیش بپردازیم و با ظرفیت ۲۵۰هزار دانش آموز و ۵۰۰هزار خانوار فضای مدارس قرآنی می شود .

این مسئول افزود: علت بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی تغییر سبک زندگی اسلامی است.

رحمانی خاطر نشان کرد : تعمیق اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مهمترین بازدارنده و راهکار برای مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار