غلامعلی ارغوانی: پشتیبانی از مدرسه اولویت اصلی مدیریت منطقه است

تهران (پانا) - غلامعلی ارغوانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 در جلسه شورای اداری منطقه پشتیبانی از "مدرسه" را به عنوان کانون اصلی تربیت و اولویت اصلی فعالیت های منطقه اعلام کرد. 

کد مطلب: ۹۵۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
غلامعلی ارغوانی: پشتیبانی از مدرسه اولویت اصلی مدیریت منطقه است

به گزارش روابط عمومی منطقه 10 تهران، به منظور تقویت همگرائی، همسوئی و هم اندیشی در مسائل آموزش و پرورش، جلسه شورای اداری منطقه 10 به ریاست ارغوانی، مدیر منطقه و با حضور اعضای شورای معاونین و سایر همکاران اداری در محل سالن پروین اعتصامی برگزار گردید.

غلامعلی ارغوانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری همکاران در این ماه از عزم همکاران در ساماندهی نیروی انسانی در فصل تابستان و تلاش بیش از پیش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف همه ما خدمت و جلب رضایت عمومی است، لذا تکریم مراجعین باید سرلوحه کارها باشد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی، وحدت رویه، همدلی، عدم موازی کاری و برنامه ریزی دقیق از اصول اساسی در امر ساماندهی نیروی انسانی است، افزود: ساماندهی پایه و اساس امور آموزشی و پرورشی است ، لیکن توجه به مسائل پرورشی و آموزشی ارجحیت دارد، زیرا تربیت زمینه ساز آموزش است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 پیرامون راهبردها و سیاست های اداره کل شهر تهران عنوان کرد: پشتیبانی از "مدرسه" به عنوان کانون اصلی تربیت، اولویت اصلی فعالیت های منطقه می باشد و همه چیز باید جهت توسعه کمی و کیفی خدمات ارائه شده به دانش آموزان، همکاران و اولیا قرار گیرد.

وی در خصوص تکریم ارباب رجوع و احترام به مطالبات طرح شده تاکید کرد و از صبر و شکیبایی همکاران اداری در حل مسایل قدردانی نمود.

در ادامه جلسه، هر یک از همکاران به بیان نظرات و طرح برخی مشکلات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار