مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر :

هدف اصلی یک مدیر آموزشی ، تسهیل و پیشبرد امر آموزش و یادگیری است

دیر،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در جلسه مدیران مدارس گفت: هدف اصلی مدیر آموزشی تسهیل و پیشبردر امر آموزش و یادگیری است که برای رسیدن به این هدف مدیران آموزشی باید اهتمام جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۵۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی یک مدیر آموزشی ، تسهیل و پیشبرد امر آموزش و یادگیری است

احمد عبداله زاده ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سرور سالار شهیدان و 72 تن از یارانش به مدیران مدارس اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید قرار گرفتیم و با یک حرکت و نگاه نو در بحث شیوه مدیریت مدرسه همراه با برنامه های جدید گامهای ارزنده ای در مدرسه برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به اینکه برخی از افراد دیدشان به سیستم ورودی مدرسه است افزود: مدیری موفق است که تغییرات را پیش بینی و خود را با آنها تطبیق دهد، لذا همگی مدیران باید دانش خود را در حوزه های مختلف ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه جهان هستی در حال تغییر و رو به تکامل و پیشرفت است، تاکید کرد: امروزه دنیا درحال تغییر و پیشرفت است و مدارس نیاز به تغییر ودگرگونی دارند واین تغییر باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود .

عبداله زاده با تاکید اینکه هدایت جریان آموزشی و یادگیری وظیفه یک مدیر است گفت: مدیران آموزشی توجه خاصی به ارائه خدمات اداری وسرپرستی امور دانش آموزان داشته باشند تا بتوانند توانایی ها ، علایق و نیازهای آن ها را شناسایی کنند.

وی در ادامه گفت: مدیران آموزشی با بهره گیری از شایستگی های و توانمندی همکاران آن مجموعه می توانند در پیشرفت فعالیت های آموزشی و پرورشی وافزایش بازده آموزشگاه کمک بگیرند.

علی حجری معاون پشتیبانی افزود: جمع‌آوری وسایل اسقاطی و تعمیر و تعویض این وسایل هر چه سریع تر در دستور کار مدیران مدارس قرار‌ گیرد.

حجری نیز ثبت نام را یکی از بحث های مهم پروژه ی مهر دانسته و تأکید کرد: هنگام ثبت نام غیر از پول بیمه و کتاب درسی، هیچ وجه دیگری از اولیا برای ثبت نام دریافت نشود.

سید محمد حسینی معاون آموزشی شهرستان دیر در جمع مدیران مدارس یاد آور شد: مدیران نکاتی از قبیل تشکیل شورای بازگشایی ، بررسی نیازهای آموزشی ، نظارت دقیق بر اطلاعات دانش آموزان در سامانه تنظیم مناسب برنامه کلاسی، آزمون آغازین در اولویت کاری خود قرار دهند.

در این جلسه از مدیر حمل و نقل جاده ای و مدیر برق و شهردار و مدیر سابق مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان و دبیران مقام آور در سطح کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار