سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

امسال مشکل سرمایشی مدارس حل خواهد شد

بوشهر(پانا)_ غلامحسین حسینی گفت: امسال در حدود 160 میلیارد ریال برای سرمایش مدارس سرمایه گذاری کردیم و مشکل سرمایشی نخواهیم داشت.

کد مطلب: ۹۵۱۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال مشکل سرمایشی مدارس حل خواهد شد

غلامحسین حسینی در جلسه با مدیران مدارس شهرستان بوشهر اظهار داشت: امسال در حدود 160 میلیارد ریال برای سرمایش مدارس سرمایه گذاری کردیم و مشکل سرمایشی نخواهیم داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: سال مالی که در پیش رو داریم سال سختی خواهد بود، انتظار داریم مدیران با نهایت دقت و صرفه جویی به این معنا که به جا و به موقع هزینه ها را انجام دهند.

وی تأکید داشت: در زمان ثبت نام هیچ گونه وجهی از اولیای دانش آموزان دریافت نگردد و باری بر دوش خانواده ها تحمیل نشود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر همچنین اظهار داشت: مدیریت یعنی همه چیز، اگر مدرسه ای موفق است حتما مدیری توانمند و موفق در رأس آن قرار دارد.

علیمراد کرمی افزود: مدیران باید از تمام ظرفیت خود در اداره مدارس استفاده کند و اداره شهرستان نیز با تمام توان خود پشتیبان مدارس است.

وی بیان داشت: امسال تمام تلاش خود را به کار بندید تا در تمام شاخص ها رشد داشته باشیم تا تغییر و تحولی در آموزش و پرورش شهرستان بوشهر که چشم آموزش و پرورش استان است شاهد باشیم.

کرمی با اشاره به نزدیک بودن بازگشایی مدارس تأکید کرد: تدابیر لازم برای آماده سازی مدارس اندیشیده شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است که در روز اول مهر هیچ مدرسه ای بدوم مدیر و دبیر نباشد.

کرمی تصریح نمود : جهت ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد هر چه سریع تر اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار