معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

50 درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 50 درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد.

کد مطلب: ۹۵۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
50 درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد

غلامرضا دانش گفت :50 درصد پاداش پایان خدمت 658 نفر از فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان سعی در تامین اعتبار پنجاه درصد باقی مانده مطالبات فرهنگیان بازنشسته استان در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان از پرداخت روستا مرکزی خبر داد و گفت: همه مطالبات روستا مرکزی از سال 1395 تاکنون بطور کامل تسویه و پرداخت شد.

دانش فر به پرداختی های حوزه برون سپاری کاردانش اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه برون سپاری سال 97-96 بیش از 58 درصد و سال 98-97 بیش از 28درصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حق الزحمه امتحانات خرداد و شهریورماه سال97 پرداخت شده است و در حال پیگیری پرداخت دیماه 97 و خرداد98 هستیم، افزود: در حال حاضر حق الزحمه کارورزی و کارآموزی تابستان سال97 در حال پرداخت است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به اینکه پیگیری پرداخت مطالبه همه فرهنگیان استان برای این معاونت از اهمیت خاصی برخودار است، به مطالبات معوقه معلمان حق تدریس هم اشاره نمود و گفت: مطالبات معوقه معلمان حق تدریس از سال تحصیلی گذشته(98-97) تنها ماه های مهر و آبان پرداخت شده است و برای تامین اعتبار ماه های باقی مانده پیگیر لازم در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار